tirsdag 5. desember 2017

Orange kort med fe.


Hehe jeg er så fornøyd med at jeg har oppdaget hvor moro det er med stencil og distress ink:) Derfor snek det seg inn et orange fe kort mitt blant alle julekortene. Det er noe helt magisk med å sitte å pusle med sånne bakgrunner at da passer det vel med en liten fe på det:)


En annen ting jeg liker med distress bakgrunner og
silhuett stempler er at det ser mye mere avansert ut
en det er:) Tekst stempelet hørte ikke sammen med
feen menet søtt fantasi kort så syntes jeg det passet.


Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:



5 kommentarer:

  1. Lovely card! Love the sentiment! Thanks for sharing it with us at Lil Patch of Crafty Friends!
    Sandy DT

    SvarSlett
  2. So sweet! Thank you for joining us at Create and Inspire Challenge this month!
    Hugs, Maria (scrapsdamaryv.blogspot.pt)

    SvarSlett
  3. This card is stunning... and so professional looking! Thank-you for entering our challenge at Glitter n Sparkle this week - Vic, DT x

    SvarSlett
  4. Orange is my fav color so this is EYE CANDY!! Very fun! Thanks bunches for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Sure hope you will remember us for our next challenge too! Xj.
    TTCRD DT: Joi@RR{My Blog}
    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    SvarSlett
  5. What a pretty card you have made. Your card fits the Lemon Shortbread Monthly Challenge this fortnight. Thank you for taking part and best wishes in the draw. Kym (Lemon Shortbread Design Team Member).

    SvarSlett