lørdag 18. november 2017

CAS kort med stempel fra Corea.


Da jeg kom over dette stempelet i sør Corea tenkte jeg umiddelbart CAS kort og Starlight maling:)
Det er første gang jeg lager et "one layer" kort og dermed hiver meg på CAS bølgen. Jeg har ikke lyserød maling så her har jeg tynnet ut rød Starlight maling med så mye vann at den ble lyserød. 


Det blir litt mindre skimmer i den når den tynnes ut så mye men på
nærbildet kan man så vidt se at det skimrer i malingen. Det føles
ganske merkelig å ta CAS stilen så langt ut å tørre å la kortet være
så enkelt, men det er jo det jeg har slitt med å mestre en stund og
dette stempelet med litt Starlight skimmer på synes jeg er pynt
nok:) Dessuten er det et spark i baken til meg selv til å prøve meg
litt mere på CAS:) 


Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:


7 kommentarer:

  1. Wonderful card, thanks for joining us at MAWTT. Xxx

    SvarSlett
  2. Kjempe fint. Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. DT Veronique

    SvarSlett
  3. A lovely card. Thanks for sharing with us at Creatalicious Challenge, we hope to see you again soon. Meighan DT

    SvarSlett
  4. Thanks for sharing your lovely card with us at MAWTT this time. Good luck. Christine DT xx

    SvarSlett
  5. Stunning CAS card and beautiful stamp-love the delicate colouring and sparkle.Thank you for joining us at Create and Inspire
    Carol DT x

    SvarSlett
  6. Simple but beautiful. So glad you joined in our challenge at Crafting with an Attitude Janet DT

    SvarSlett
  7. This is a lovely card. Thank you for sharing with us at Creatalicious and we hope to see you again soon. Hugs, Gale DT

    SvarSlett