fredag 13. oktober 2017

Tre fe i høst skog.

Da jeg var i den verste prinsesse alderen var gult favoritt fargen min. senere gikk jeg over til orange og når jeg tar freen denne søte lille tre feen min så kommer prinsesse nykkene over meg og eventyr blir levende og dette er en gul og orange fortryllet  fe skog:)


 Desuten blir jeg ganske trollbundet av å leke meg med
 distress ink, stenciler og stempler som lenge var et lukket
 landfor meg siden jeg skjelver som en olding. Det kan
 trykt sies at presision press åpnet en helt ny verden for meg:)

 

 (noen synes kanskje det ligner litt på Dantes inferno) For
 meg er dette en gnistrende høstfarget solskinnsdag i den
sarte lille tre feens liv, og jeg er en fornøyd gul prinsesse
 igjen:)





17 kommentarer:

  1. Stunning card and perfect for our challenge. Thanks for joining us at MAWTT. Zx

    SvarSlett
  2. A lovely card. Thank you for joining us at Cardz 4 Galz. Sian.

    SvarSlett
  3. Wonderfull card, thanks for sharing it with us at Scrapping4fun.
    Miroslava DT

    SvarSlett
  4. Wonderful card, thanks for joining us at MAWTT. Xxx

    SvarSlett
  5. This is really cool! I love the stenciled / inked background, and the black embossed image over top. Gorgeous. Thanks so much for sharing your beautiful card with us at Cardz 4 Galz - Chris DT

    SvarSlett
  6. Wonderful card. I love the background and the image. Please rectify the Spelling of our Challenge. It is Scrapping4fun.
    Thank you for sharing with us. Priya-DT

    SvarSlett
  7. Stunning take on the challenge--thanks for joining us at cardz 4 Galz! Hugs, Wendy R x

    SvarSlett
  8. For et nyyydelig kort! Elsker bruken din av stensil og distress. Og som du, elsker jeg min pressicion press ;-)
    Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #tilhenne!
    Klem fra DT-Synnøve

    SvarSlett
  9. For et nydelig kort, digger det. Takk for at du deltar hos Papirlosjen - Klem DT Anita

    SvarSlett
  10. A lovely card! Thank you soo much for taking part in Autumn Colours challenge over at Scrapping4fun. Hope to see you again in our new challenge as well…
    Hugs, Majda DT

    SvarSlett
  11. Lovely card and thanks for sharing at Crafty Catz this week

    SvarSlett
  12. What a beautiful bright and cheery fairy card you have created. Thanks for taking part in the Crafty Catz Challenge this week. Best wishes, Kym, Guest Design Team Member

    SvarSlett
  13. Super cute!!! Thank you for joining us at MAWTT, good luck!!! Amy DT

    SvarSlett
  14. Beautiful card and stamping
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    SvarSlett
  15. Beautiful Autumn card. Love the background and the Lavinia fairy looks amazing.
    Thank you for joining us over at Scrapping4FunChallenges.
    Kelly (DT)

    SvarSlett
  16. Nydelig høstkort. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Ovedia Therese

    SvarSlett
  17. Nydelig høst kort. Elsker fortellingen bak kortet. Nydelig. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Til Henne. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett