lørdag 3. juni 2017

Et stort sett hvitt bryllupskort.


På dette bryllupskortet er det forholdsvis mye pynt men siden nesten alt er hvitt synes jeg det blir litt mindre voldsomt og rotete. jeg har fått lit flere blomster dieser til foamiran blomstene så nå har jeg noen flere so ikke er så store at de krever et helt kort for seg selv:)




Tro det eller ei så har jeg slitt ut den gratulerer diesen som jeg har
brukt de siste to årene. kan bruke den med et nødskrik men fant ut
at denne var litt mindre og fin å ha å variere med.




Den fine lille blonden kjøpte jeg med meg fra ferie i Portugal
Synes det er koselig å komme hjem med noe som skal brukes
og som gir litt ferie følelse lenge etterpå istedenfor åndsvake
suvenirer... ( bortsett fra kjøleskapsmagneter, de kjøper vi en av
for hver ferie for søknene ti mannen min får så mange barn at
vi snart må kjøpr dobbelt kjøleskap for å få plass til alle bildene)





Innsiden Har skrivefelt og en pengelomme bak gratulerer teksten.


Produktliste:
Hvit og hvit glinsende Bazzil.
Reste ark.
Blonde fra Portugal.
Ringer sateng hjerter og perlehjerter fra Edelwise (Tror jeg)
Gratulerer dies fra KaBoks.
Foamiran og støvbærere fra Noor! Design.
Andre dieser fra LDRS.
Annet fra Ebay.




7 kommentarer:

  1. Nydelig kort! har alltid likt hvit på hvit og som du sier det blir ikke rotete selv om det er mye pynt. Blomstene dine er bare nydelige! (kommer på at jeg har en liknende dies som ikke har blitt brukt uff uff)
    takk for at du deltar hos Scrap from your heart og lykke til!
    DT Graciela

    SvarSlett
  2. OMG this is just GORGEOUS! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Flowers Galore’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    SvarSlett
  3. This is such a stunning and elegant wedding card! Beautiful! Thanks for joining the Double D, "Flowers Galore" Challenge.

    SvarSlett
  4. Herlig kort, og digger hvordan du har fått med så mange flotte elementer, og fått alle til og synes så godt. Det er bra jobba i mine øyne ;-)
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett
  5. Nydelig kort! Lekekrt med alt det hvite og så noen grønne detaljer!
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  6. Dette var bare nyyydelig! Tusen takk for ditt bidrag hos Scrappiness. Klem, Dt Helga ❤️

    SvarSlett
  7. Vakkert kort :-) Nydelig kombinasjon av hvitt, grønt og gull :-)
    Takk for at du deltar hos Papirplaneten :-)
    DT-Gry

    SvarSlett