mandag 2. januar 2017

No Nonsens.

 
 
Vinter og sne...Her er et bursdagskort til en herremann
 som er født mitt på vinteren.
 
 
Jeg har brukt noen av de nye arkene som jeg har vært så heldig å
 få i rikt  monn og utallige varianter. Basen er metallisk dyp grønn
 med hvit innside.

 
Den mellomgrønne som ligger bak snøkrystallene er et tynt matt
ark som har en type kritt finich.

 
Min erfaring er at menn ikke liker dill og stæsj så et sånt
enkel fint tekst bånd passer bra.



Produktliste:
Glitterkartong fra Rayher.
Andre papirer fra reklameblokk.
Tekstbånd fra Kort og Godt.
Dies fra Ebay.
 
 
Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:
 
 
 
 
 


6 kommentarer:

  1. Absolutely gorgeous! LOVE this background die and the green behind it is perfect! Thanks for joining our "Anything Goes Using Dies" challenge at Dies R Us!

    SvarSlett
  2. Godt nytt år! For et nydelig og enkelt kort, lekker bakgrunnsdie!
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping sin første utfordring 2017!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  3. Lovely masculine card. Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks for our Crazy Egg Challenge!

    SvarSlett
  4. Simply beautiful! Thanks so much for playing in our ‘Anything Goes with Dies’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    SvarSlett
  5. Nydelig kort. <3

    Tusen takk for at du deltok hos Scrap from your heart.
    Håper å se deg på vår neste utfordring også.

    Klem DT Line.

    SvarSlett
  6. Likte veldig godt både farger og stil på dette kortet. Takk for at du deltar hos Papirplaneten, jeg er nok verdens tregeste "kommentator", beklager dette - DT Anita

    SvarSlett