fredag 16. desember 2016

Et vodsomt blomstrende julekort.

 

Jeg har kjøpt en hjørnedies som minner meg om engelsk broderi.

 
Men siden jeg muligens er i en liten dilldall fase så laget jeg et Julekort
 med den. Det var litt massivt å bruke disen i begge hjørnene men måtte
 teste om den funka oppe også.
 
 
Jeg har brukt billige Mathia blomster som er på salg på hobbykunst.
 

 man kan vel nærmest si jeg har fråtset i blomster og stæsj.
Det ligner nesten på en blomsteroppsats:)
 
 
 
Jeg brukte embossing matta etter å ha stanset ut hjørnet og da synes
 jeg embossing detaljene kom fint fram.
 

Skrivefeltet inni kortet er samme grønne ark som er brukt under blomstene.
Jeg valgte farget ark så "hullene" i hjørnene skulle synes bedre.
 


Produktliste:
Hvit og grønn Bazzil.
Sølv kartong og sløyfe bånd fra Panduro.
MaThia blomster fra Hobbykunst.
Metall  doily og snø krystaller Korthobby.
Perlesnor fra Live & love Crafts.
 God jul og ramme dies fra Papirdesign.
Andre diser og halvperler fra Ebay.
 
 
Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene.
 
 
 

13 kommentarer:

  1. Beautiful roses and a lovely creation. Thank you for sharing it with us at Crafting with Dragonflies. Wynn DT

    SvarSlett
  2. Gorgeous . TFS Let's Craft and Create////////Lis MERRY CHRISTMAS

    SvarSlett
  3. WOW, what an elegant Christmas card! Very charming. Thanks for joining us at Let's Craft and Create
    Tina dt

    SvarSlett
  4. Beautiful flowers.

    Thanks for joining us at Fab'n'Funky.

    Happy crafting and a very merry Christmas!

    Catherine X DT

    SvarSlett
  5. Så lekkert! Mange spennande detaljer i den blomsteroppsatsen.

    SvarSlett
  6. Nydelig pyntet og flott med de hjørnene
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    Juleklem fra DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  7. Nydelig julekort :) Tusen takk for at du deltar hos Kort´O´Mania. DT Veronique

    SvarSlett
  8. Nydelig julekort! Jeg likte godt "havet" av blomster.
    Takk for at du deltar hos oss i Hobbygarasjens utfordringsblogg!
    DT Julia

    SvarSlett
  9. Lekker og stilfullt kort. Metallet fra Korthobby.no passet inn perfekt :)
    Takk for at du deltar i utfordringen hos Korthobby.no nå i desember :)

    DT-Kjersti

    SvarSlett
  10. Gorgeous card. Thanks for sharing with us at Crafty Catz.

    SvarSlett
  11. så søtt kort !
    Tusen takk for at du deltar i korthobby utfordringen !
    Og fortsatt god jul :)
    klem Wenche

    SvarSlett
  12. Lekkert julekort! Tusen takk for at du deltar inne hos oss i Korthhobby`s...ønsker deg og Godt Nyttår!
    Merete

    SvarSlett
  13. Beautiful and very elegant :) Thank you for joining us at Let's Craft and Create!
    Catherine DT

    SvarSlett