søndag 9. oktober 2016

Et høstlig og maskulint kort (tror jeg)

 
 
I går brukte jeg flere timer på å surre rundt på nettet for å få et litt klarere
 bilde av hva som er et maskulint kort med mindre temaet er spesielt maskulint.
Jeg ble forvirret og frustrert før jeg landet på at mennene jeg omgir meg med
er så trygge på sin egen maskulinitet  at de ikke trenger å få den bekreftet
 med et kort. Det hele endte med dette kortet som jeg tenker å bruke som Farsdagskort.
 
 
Jeg har akkurat fått to nye blad diser og denne med eikeblad liker jeg
veldig godt. Dessverre lit vanskelig å se den fine pregingen på bildene.
 
 
Sløyfer og blonder er ikke så lett å inkorporere i et maskulint kort
 men jeg syntes det fungerte med denne hyssing varianten
 

 
Inni kortet se det skrivefelt og en lomme til gavekort. Jeg skal nok finne på noe
 annet til far men jeg lager alle sånne lommer så usynlige som mulig sånn at de
 fungerer som pynt hvis den ikke skal brukes.
 

Jeg har brukt samme papirer og embossingfolder på fremsiden og
 inni for å få en viss helhet i kortet.

 

 

 
 Produktliste:
Stripete ark fra Websters pages.
Grønn preget Bazzil til skygge og panel.
Alle andre papirer fra reklameblokk.
Gratulerer dies fra Papirdesign.
Hyssing fra Rayher.
Embossingfolder fra sizzix.
Bladdies fra Ebay.
 
 
Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:
The Male Room. Leevs and or trees.

 

22 kommentarer:

  1. What a beautiful card! Thanks so much for playing in our ‘The Leaves on the Trees’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    SvarSlett
  2. Pretty green leaves for your lovely card inside and out! Thanks so much for joining us at Dies R Us this month for the 'Leaves on the Trees' Challenge!

    SvarSlett
  3. Kjempe fint kort. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort´O´Mania. DT Veronique

    SvarSlett
  4. Super cute!!! Thank you for joining us at Cardz 4 Guyz, good luck!!! Amy DT

    SvarSlett
  5. I love the way you used the leaves. Very simple but effective!
    Lia DT S4F

    SvarSlett
  6. Ja disse stil arten kan være vanskelig å holde kontroll på.
    Men jeg synes du har løst oppgaven på Maskulint helt rett.Flott med den pregingen og fine farger
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  7. A beautiful card. Lovely colours and design. Thanks for playing along at Cardz 4 Guyz. Caz DT

    SvarSlett
  8. A great card - thanks for joining us at Cardz 4 Guyz.

    Helen x

    SvarSlett
  9. Lekkert! Flotte farger!
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  10. Flott kort! herlige høstfarger også. takk for at du deltar hos scrap from your heart.
    DT Graciela

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. Beautiful card, love the embossing on leaves.
    Thank you for joining us at Scrapping4funChallenge and waiting two see next time.

    Hugs
    Meena DT

    SvarSlett
  13. Gorgeous card, love the inside also. Great work
    Thank you for your entry at Scrapping4fnchallenges
    Hugs
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    SvarSlett
  14. Beautiful Autumn card! Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    SvarSlett
  15. Nydelig og ja dette synes jeg var mer enn nok maskulint kort. Jeg får spørre som deg; hva er maskulint? I alle fall likte jeg dette veldig godt. Fine farger og ikke for mye "krimskrams".
    Tusen takk for at du deltar i Hjerteboden sin oktober utfordring som er Maskulint.
    Klem, DT-Anita

    SvarSlett
  16. Beautiful colors and design! Thanks so much for joining us at Scrapping4Fun :)

    SvarSlett
  17. Oh I do like those lovely die cut oak leaves. Lovely papers too. Nicely done. Thanks so much for playing along with The Male Room this week! Deborah, DT.

    SvarSlett
  18. Et herlig kort, blader er jo typisk høst! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Høst. DT Monica

    SvarSlett
  19. A beautiful card inside and out, love those leaves. Thank you for joining us at TMR.

    SvarSlett
  20. Tusen takk for det flotte bidraget til utfordringen vår "Halloween/Høst". Lykke til :-)

    Klem, Astrid
    DT-Scrap From Your Heart

    SvarSlett
  21. Så flott kort. Enig at dette er innafor temaet maskulint. Takk for at du deltar i utfordringa til Papirplaneten.
    DT Annelen

    SvarSlett
  22. Flott kort i høstfarger. Takk for at du deltar på Papirlosjen sin utfordring. DT Ovedia Therese

    SvarSlett