søndag 21. august 2016

Babykort med Maja design papir.

 
Her er et såkalt flettekort til en liten pike.
Her synes jeg at jeg får mer ut av papiret ved å lage en liten
 flettekant så man ser begge sidene av mønsterarket.

 
Siden jeg kun bruker mønsterark og et utklippsark til motiv og tekst
så har jeg brukt ganske lite annen pynt for at det ikke skulle drukne hverandre helt.
 
 
Øverst har jeg satt på tre halvperler og to Tøyblomster fra Bolivia.
og så har jeg brukt en av tekstene på klippearket.
 

Under det nusselige babymotivet ble det plass til to små hjerter også.
Dette er ett av de få kortene som jeg har laget panel til innsiden også.
 
 
Jeg pleier å ta opp igjen litt av pynten fra framsiden og lage skrivefelt.
Men på grunn av flettingen syntes jeg det gjorde seg med panel og litt mer
 pynt en vanlig på innsiden også. Bling bamsene er fra Hobbykunst
 og tøy bamse fra Bolivia. Båndet som er festet til fletta er en liten rest.
 

Jeg vet ikke om jeg helt forstår poenget med taggs... men her har jeg lage
t en lomme til de to små og festet et tekstbånd til å putte det andre under
når hilsenen er skrevet.
 


 

 

 
 
Produktliste:
Alle mønsterark og utklipps ask fra Maja design.
Bling bamser fra Hobbykunst.
Hjerter fra Edelwise.
Blomster og tøy bamse fra Bolivia.
Bånd en rest av ukjent merke.
 
Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:
 
 
 



4 kommentarer:

  1. Adorable card. Love Tags you made and DP you choose. Thanks for shering your card with us on Creative Moment Challenge.

    Marjeta

    SvarSlett
  2. what a lovely card. beautifully embellished. thank you for joining us at FFFC and goodluck, Theresa DT xx

    SvarSlett
  3. Nydelig og søtt kort! Takk for ditt bidrag i hjertebodens konkurranse :)
    Klem DT-Irmelin

    SvarSlett
  4. Den teknikken der er knall, og kortet var nydelig - Takk for at du deltar i sommarutfordringa hos Papirplaneten - Klem DT- Anita

    SvarSlett