søndag 8. april 2018

Et lite stafeli bryllupskort/ gavekort holder.


Våren føles som en evig vedvarende overgangs rite.... Det er høysesong for konfirmasjoner, barnedåp og ikke minst bryllup... De som har vært noen runder i bloggen min vet at jeg gjerne lager kort til slike anledninger men hvis jeg må delta særlig på konfirmasjon eller bryllup så blir jeg så ufattelig oppgitt over hvilken pinefull aften det blir:( Jeg er glad nokk i ritene i seg selv og folk trenger dem for å markere livets overganger. men jeg vil bare IKKE delta!


 Dette kortet er laget for ei som har samme syn på saken og 
som derfor ønsket lite skrivefelt og gavekort lomme:) 



 Istedenfor mønsterpapir har jeg brukt blonder både på
 forsiden og på sokkelen. Teksten er fra Kort og Godt og
 er embosset.  Det er jo et veldig lite kort men jammen
 fikk jeg plass til litt av hvert av pynt på også.


Baksiden av kortet er en liten gavekortholder. Inni kortet er det
 plass til en personlig hilsen men skrivefeltet glemte jeg å ta
 bilde av.


De som kjenner igjen ramme diesen fra Papirdesign ser at
 dette kortet er bitte lite ca 11 x 8 cm:) (bestiller var fornøyd
 med mini versjonen av et bryllupskort:))

13 kommentarer:

  1. Nydelig bryllupskort.
    Det er så lekkert med hvitt på hvitt.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Flott og stilrent kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Så nydelig bryllupskort. Liker at du kun har en fargenyanse.
    Tusen takk for du deltar på utfordringen hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  4. what a pretty card ,love the design and one colour toned scheme
    Thanks for joining us at CraftDeebowZ and good luck in the challenges
    Tracey x

    SvarSlett
  5. so lovely! Thanks for joining us at creative friday! Hugs,Beate

    SvarSlett
  6. beautiful card and thanks for joining in with The Ribbon Girl April Challenge, best of luck, Mary xx

    SvarSlett
  7. Nydelig bryllupskort. Stilrent og lekkert med hvitt på hvitt. Takk for at du scrapper med oss i Scrap from your heart. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  8. Elegant og stilfult bryllupskort. Hvitt på hvitt er virkelig lekkert!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  9. Hvor er det elegant og fint!
    Tak for du deltager hos Scrap from Your Heart, vi håber at se dig igen i næste udfordring.
    Knus DT-Dorthe

    SvarSlett
  10. Such an amazing card! Thank you for taking part in the Noor! Design U.K. April Challenge!
    DT Elena

    SvarSlett
  11. Very pretty and I love all your die cuts! Great layering! Thanks for joining our April "Flowers" challenge at Noor! Design UK! Happy Spring! Hugs!

    SvarSlett
  12. Beautiful card!
    Thanks so much for playing at Pile It On!
    Helen x

    SvarSlett