tirsdag 2. januar 2018

Et dust restekort med masse blonder.

 Nå har jeg fått min overdose med jul for et år og synes det er deilig å lage kort i helt andre farger. Her har jeg laget et kort med rester fra piondesign i duse sarte toner.


Dette skal høre til i en serie med basarkort der jeg
skalbruke opp litt rester og prøve å gjøre kål på
noen avde fine blondene jeg har en lei tendens til
å bygge meg opp store hoper av.


Shipbordene er fra Wycinanka som er en av favoritt
produsentene mine. selve teksten er så hårreisende
dårlig vissvas at jeg nesten kastet den men så kom jeg
på hvor mange det er som liker sånt vrøvel og limte den
på med stor frustrasjon bare for å bli kvitt den.


  Med sånne kort går det unna både med papirer og
blonder og så har jeg masse fine chipboards med
klem og gratulerer osv så jeg slipper å bli sinna
for hvert eneste kort:) Kanskje jeg har blitt en sinna
blogger nå..


Inni kortet er det skrivefelt og en enkel pengelomme.
Blomstene som tyter ut av blomster revnen fikk jeg
tak i på stempelscrappen men vet ikke hvem som
produserer dem.




Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:







7 kommentarer:

  1. Lovely vintage feel. Thank you for joining the CRAFT challenge this week.

    SvarSlett
  2. Great card thanks for sharing at Craft this week good luck and hope to see you very soon.

    SvarSlett
  3. Beautiful details in this. Really pretty. Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Anything Goes Challenge.
    Good luck
    DT Lynda x

    SvarSlett
  4. Such a lovely card, thank you for joining us at Noor Designs UK for our ‘Anything Goes’ Challenge, hope to see you again. Emma DT x

    SvarSlett
  5. Awesome artwork, it's so soft and elegant :)
    Thanks for playing with us at CardMania Challenges :)

    SvarSlett
  6. Wonderful creation! Thank you for taking part in the NoorDesign U.K! January challenge!
    Hugs!
    Elena DT

    SvarSlett
  7. A wonderful card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional wishes” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…

    SvarSlett