søndag 30. juli 2017

Svart hvitt kort med en god dæsj gule foamiran roser.


Hjørne diesen som jeg har brukt her har vist seg å være litt vrien i bruk. Den har en tendens til å ta over hele kortet... Her har jeg brukt et reste ark som jeg mistenker at er av typen colore resist men som jeg liker i hvitt fordi  det nesten ser ut som et blonde papir:) det gjør at den fine pregingen i hjørnene forsvinner litt. 


her har hjørne diesen fått konkurranse av noen av de første
foamiran rosene jeg laget. da hadde jeg kun to former og
rosene ble milt sagt digre. den lille hvite rufseblomsten er
også av foamiran og i litt mere anvendelig størrelse:)


Jeg er ikke sikker men jeg tror egentlig de hvite papirbladene
er persilleblader... men man tager det man haver. 


Jeg kommeraldri til å bruke et så pompøst kort selv men
heldigvis er det jo noen som har en annen smak en meg så
det får nok et liv etter hvert:)


Produktliste:
Sort Bazzil.
Hvit mønsterark ukjent produsent.
Frosta bær, foamiran og støvbørere  fra Noor! Design.
Tekst dies og sorte roseknopper fra Papirdesign.
Sorte blomster fra Prima.
Blonder fra Croatia og Martines lanhandleri.
Annet fra Ebay.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:




4 kommentarer:

  1. Gorgeous card! That is a fantastic background die cut. Beautiful with the pop of yellow. Thanks for joining the Double D, "Black/White with a POP of Color Challenge".

    SvarSlett
  2. So beutiful!! this is a A wonderful creation !! It's just gorgeous!!
    Thank you so much for entering our ATG challenge at
    Through The Craft Room Door
    this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Cicci
    DT member at TTCRD
    Cicci With The Pen {Welcome to visit my blog}



    Cicci Vid Pennan {My Blog}

    SvarSlett
  3. Just beautiful! LOVE those pops of yellow! Sorry for the late comment ... life has been crazy lately! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Black & White with a POP of Color’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    SvarSlett
  4. Nydelig kort! Herlig fargekombo og for en lekker dies :)
    Tusen takk for at du deltar hos Fussy and Fancy! :)
    Håper å se deg igjen :)

    SvarSlett