onsdag 19. juli 2017

God Bedring kort.

 Burgunder er den eneste fargen som kan gjøre lyserødt til en tålelig farge! Dette kortet er inspirert av en skisse på Feeling Sketchy og utfordringen til Scrappelyst, bruk blomster i tre farger. Disse sommerfuglene fikk jeg 100 stk. av for to uker siden og nå er det snart slutt på dem. De er så fine å små og så utrolig anvendelige at de flyr fort unna:)





Jeg har plutselig en anselig mengde med 15 x 15 blokker og her har jeg
gjøvet løs på to forskjellige som jeg synes passer sammen på et vis.


Jeg har ikke noe stempel med god bedring, det får jeg skaffe meg.
enn så lenge printer jeg ut tekst etter hvem det er som er syk, og
hvor syk vedkommende er. her er det snakk om en snørrete person
som egentlig bare trenger lit sjokolade for å komme på bena igjen
så da kan jeg være lit sleivete:)





Produktliste:
Glanset kartong og lyserødt papir fra reklameblokk.
Firkantene er rester av ukjent produsent.
Mønsterark fra Studio Light.
Hgerte knapper og snor fra Panduro.
Sommerfugler fra IKROPKA.
Tekst printet på kartong.
Engel og blomster fra ukjent produsent.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:


6 kommentarer:

  1. Burgundy and red a winning colour combination & those little Butterflies are so sweet. Thank you for joining the ATG That's Crafty Blog Challenge and sharing your creation. Best Wishes Tracey.

    SvarSlett
  2. Lovely design and such sweet butterflies. Thanks for sharing with craftyhazelnuts patterned paper challenge.
    hugs
    Margaret M DT

    SvarSlett
  3. i understand your pink dilemma as i struggle with it too. and as you said burgundy really blends it in well. thank you for sharing it with us at TTCRD and good luck, Theresa DT, xx

    SvarSlett
  4. WoW, one more beautiful card. You took our sketch super :-))
    Thanks for playing with us at Feeling Sketchy. Hugs, Andreja

    SvarSlett
  5. Enda et flott kort. Fargene og arkene er kjempefine sammen. Takk for at du deltar hos oss i Feeling sketchy.

    SvarSlett
  6. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy and Not Just cards. Hope to see you again next time.

    SvarSlett