søndag 18. juni 2017

Et kort av bare papir:)


Det var først da jeg skulle ta bildene at det gikk opp for meg at jeg kun har brukt papir på kortet.


Jeg lurer på om jeg var den eneste i Norge som falt for quilling
siden det nesten bare var europris som hadde noe særlig av det.
alternativt var alle ferdige med det før jeg kom deisende inn i
blogg verden.

På lange flyreiser er quilling supert for man trenger minimalt med
plass og utstyr. Disse blomstene ble laget på vei til Malta:)


jeg har aldri blitt helt venner med denne hjerte ballong diesen så
endelig får jeg brukt den litt.


Inni kortet har jeg vanen tro et skrivefelt og så har jeg tatt med litt
av samme papir og pynt som på forsiden inn i kortet.


Jeg har en ganske høy produksjon av kort og bruker en del penger
på hobbyen så derfor er jeg litt opptatt av å bruke opp og utnytte
resursene best mulig å ikke sløse med papirer osv. Så jeg laget
glitter panelet til forsiden og kuttet ut panelet til innsiden av de
t og av panelet på innsiden stanset jeg ut ballonger og tekst disen
med skygge. så alt av glitter papir er fra et 15x15 panel. og ingen
kan se det:)


Produktliste:
Lilla hobbykartong.
Glitterkartong fra Rayher.
Knudrete kartong fra Panduro
Alle mønsterark fra Papirdesign.
Quilling papirer fra Europris.
Gratulerer dies fra Papirdesign.
Ballong dies fra Ebay.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:









11 kommentarer:

  1. Så flotte hjerte ballonger og herlige farger.
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Great color combo! TFS it with Brown Sugar Challenge~

    SvarSlett
  3. Quilling ligg ikkje for meg, pga dårlig med tolmod og ille fingre ..
    Kortet du har laga er alldeles nydelig og bra at du utnytter kvar ein cm av arka.
    Eg pla punche ut sommerfugler av "ubrukelige" mønsterark.
    Takk for at du deltek i Hjerteboden si utfordring :)
    DT-Audhild

    SvarSlett
  4. Love the quilled flowers, great colour choice too. Thank you for joining us at CHNPPC.

    SvarSlett
  5. Beautiful card inside and out. Thanks for joining us at Creatalicious
    Tina dt

    SvarSlett
  6. What a lovely monochromatic creation. The quilled flowers and the lovely curls of paper are just so pretty.

    Thanks for sharing in our Square cards challenge.

    Lin
    Dream Valley

    SvarSlett
  7. Lovely card!! Thank you joining our Anything Goes at Brown Sugar Challenge.
    Hope to see you again soon.

    Saba DT

    SvarSlett
  8. Så fantastisk gøy å se at du bare har brukt papir... rett og slett herlig..
    Tusen takk for at du er med oss hos Papirdesign denne runden med blomster som tema..
    Klem LindasS

    SvarSlett
  9. Woowwww so gorgeouss! Thank you so much for joining our Craft Addiction Challenge and good luck! Warm hugs, Chantal

    SvarSlett
  10. Fin tolkning av oppgaven, planker. Kult med quilling som pynt til blomstene. Takk for at du deltar hos Hjerteborden sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  11. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes with optional die cuts and/or punches” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)


    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy the past couple of weeks…
    PPS: Please note that we are Creat-A-licious Challenges and not Creat-I-licious...

    SvarSlett