onsdag 21. desember 2016

Julekrybbe kort i hvitt.



Etter flere timer med julegave pakking ble det på tide med et kort:)
Denne lille julekrybba fra Rayher er jeg blitt veldig glad i. Siden den er
 så liten er utfordringen å "rydde litt plass" til den så den kommer til sin rett.
Her har jeg laget en ramme som er opphevet med skunn puter.


Snøkrystallen jeg har brukt bak sammen med en Hjerte doily har vist seg å være
 så stor at den nesten er litt vel grov men å bruke små deler av den sånn 
som her synes jeg fungerer.


Her har jeg også med en rose, det har jeg brukt på mange julekort i år sammen 
med teksten til det hev ei rose sprunge. Det er en julesalme jeg er veldig glad i.


Disse hvite kortene er virkelig vanskelige å ta bilder av. Men på det siste bildet
 ser man litt mere av skimmer og preging og forskjellige teksturer i papirene.
Er veldig glad i engelen også. Synes den er så enkel at den kan brukes på blant
 annet Dåps kort også.


Produktliste:
Hvit skimrende og stripete Bazzil.
Hvit preget engleark og of with preget snøkrystall ark fra Panduro.
Julekrybbe diser fra Rayher.
Hjerte doily fra Strikka og hekla.
God jul dies fra Papirdesign.
runde diser fra Sizzix.
Engle dies ukjent produsent.
Mathia rose fra Hobbykunst.
Blad og snøkrystall diser fra Ebay.






5 kommentarer:

  1. What a gorgeous card! Thank you for sharing with us at LRW?

    SvarSlett
  2. I love your project!
    Thank you for joining us at Card Mania Challenge :)

    SvarSlett
  3. Love the pearly papers and the cream and white tones. Such an elegant look!

    Thank you for joining us at Crafty Gals Corner for our Anything Goes challenge.

    SvarSlett
  4. Wonderful elegant creation!
    Thanks for playing at Card Mania Challenge.
    Ileanaxx

    SvarSlett
  5. Kjempelekkert julekort i hvitt. Inspirasjonssangen er en av de vakreste julesangene også synes jeg ;)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett