fredag 28. oktober 2016

et gult,orange og blått twist and pop kort.

 
 
Jeg har vært innom en del blogger å sett at Twist and pop kort er inn.
Jeg husker ikke hvem som hadde laget dem eller om noen hadde lagt ut mal men jeg fant denne med å søke på twist and pop card stampin up. Det finnes horisontale ,vertikale og firkantede versjoner.
 

 
 Jeg liker farger, sterke fine farger, og aller best liker jeg Orange!
Så liker jeg kort, mange typer kort, og særlig brettekort!
Dette var et morsomt kort å lage!

 
En annen ting jeg liker er diser og her har jeg fått brukt en del av dem.
Dette minner meg om bryllupsbordet vårt. det var pyntet i Orange og blått:)
 
 
Dette kortet er egentlig til min bror som blir 38år. Hm det passer kanskje
 like godt til hans sønn som blir 2år. Jaja noen menn oppfører seg som barn så
 alderen på mottakeren er kanskje ikke så nøye.
 


Her er twist and pop effekten når man åpner kortet:)
her er dett halv åpent.
 
 
Og her er det helt åpent.
Jeg ble helt henført av effekten og de herlige fargene.
 

Noen ganger må man bare gå "all in" og hengi seg til barnlig entusiasme.


kan man annet en å glise når man har så mange fine ark og diser å leke
 seg med? ( alle spørsmål i denne bloggen er retoriske)


 

 


 

Et lite skrivefelt på baksiden. Det står jo Happy birthday overalt
så jeg kommer neppe på noe mere enn : håper du får en fin bursdags
feiring... og det blir det plass til:)
 
 
 


Produktliste:
Blå Bazzil.
Gult stripete og prikkete ark fra Eco park.
Orange stripete ark fra DCWV
Blått og hvit stripete og blått med hvit skrift ark fra Something Blue.
Blått glitterark fra Ryher.
Ull stjerner fra Woll und Hobby i Kiel.
Firkantede diser fra L.D.R.S.
Andre diser fra Ebay.
Tau fra Nille.
 


11 kommentarer:

  1. This is a super fancy fold and you've done a great job with it. Thanks for joining us at Crafters Café, CarolG

    SvarSlett
  2. Oh my goodness! I think the fancy folds look amazing. So many great details here. Love the sparkle on the blue paper! Thanks so much for playing along with The Male Room this week! Deborah, DT.

    SvarSlett
  3. Kjempetøft kort i herlige farger. Utrolig stilig bretteteknikk!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  4. For en herlig kort! nydelige uvanlige farger! den brette teknikken har jeg aldri prøvd meg på men ser skikkelig kult ut. Liker at du har en retro stil på mange av dine kort :)

    SvarSlett
  5. Så utrolig kult kort og dette var virkelig midt i blinken til vår skarpe farger-utfordring.

    Takk for at du deltar!

    Kristin hos Scrappelyst

    SvarSlett
  6. Love these cards - amazing work. Thanks for sharing with Crafting with Dragonflies.

    SvarSlett
  7. This is wonderful, I love the twisted fold and all the wonderful elements in your card. Thank you for playing at The Male Room Challenge of colours. Faith DT

    SvarSlett
  8. Fargerikt og flott kort. Artige disse kortene, folk blir så imponert :) Likte bruken av glitterkartong her. Og som du skriver, passer for liten og for stor. Tusen takk for din deltagelse i Hjerteboden sin utfordring i oktober. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  9. Gorgeous card with ours colours you made :-))
    Thank you for joining us at Male Room.
    Hugs, Andreja

    SvarSlett
  10. I love the fold, it's very clever and the colours are great for man or boy. Thank you for sharing it with us at TMR.

    SvarSlett
  11. Great card - love the shape.

    Thanks for joining us at Crafting With Dragonflies.

    Helen x

    SvarSlett