søndag 18. september 2016

En tag

 
 
Nå har jeg laget en tag.
kranglet litt med meg selv underveis men her er altså resultatet.
 


Jeg er fornøyd med at dette ser ut slik som jeg tenker at en vintage jule
tag skal se ut. Med engler og hjerter og snøkrystaller og det hele.

 
 
Likevel er jeg ganske betuttet over å ha revet, krøllet, rufset og distresset
 disse perfekte papirene som jeg har passet godt på helt fra i fjor.

 
 
Jeg har til og med klippet en nydelig snøkrystall fra Wycinanka i to og dyttet
 den ned bak bildet. jeg synes den hadde fortjent et helt kort for seg selv.
 

Vel nå er skaden skjedd så her kommer skademeldingen:)
langs kanten på den brune kartongen og bak bladene har jeg stemplet
 med deler av et hjertestempel. langs kanten synes det ikke  på bildene
 men kan skimtes bak bladene.
 


Merry Christmas er enden på et til og fra stempel som jeg bruker
 på baksiden og. på fremsiden tapet jeg bare over til og fra.
 

De hvite snøkrystallene glitrer veldig fint men det kommer heller
 ikke særlig godt frem på bildene.
 
 
På baksiden tar jeg opp igjen litt av papiret og pynten fra fremsiden
i en enklere versjon og så har jeg brukt hele til og fra stempelet her.
 

 
Produktliste:
Mønsterark framside og bakside av Hvite julestjerner fra Papirdesign
Metall juletre og englemotiv fra Hobbyhimmelen.
Lampeskjerm blonde fra mors skap.
God jul silkebånd fra Papirdesign.
Brun kartong, hvit sløyfe, stempel og hvite snøkrystaller fra Panduro.
Snøkrystall  i tre fra Wycinanka.
firkant diser fra Sizzix.
Hjerte diser og blader fra Ebay.
Stempelsverte fra Archival.
 
 
Med denne tagen deltar jeg i disse utfordringene:
 
 





7 kommentarer:

  1. En flott juletag du har laget Ingunn :-)
    Må si jeg kjenner meg igjen i den følelsen av å rive og klippe
    i det jeg synes er for fint til det og gjerne har spart på en stund ;-)
    Takk for at du deltar i Hjerteutfordringen vår. Lykke til !!

    Klem, Astrid
    DT-Scrap From Your Heart

    SvarSlett
  2. Herlig tag du har laget. Lekre farger! Tusen takk for at du deltar på første utfordringen til Scrap From Your Heart. DT Veronique

    SvarSlett
  3. This is such an amazing project!! I just love your Vintage image and all of your beautiful details! Thanks for sharing your creation with us at Cute Card Thursday! Hugs & Smiles - *Vicki*-DT member

    SvarSlett
  4. Herlig juletag!! Tusen takk for at du er med på utfordringen vår hos Papirdesign!
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  5. Kjenner til følelsen med å rive og herje med så lekre papirer .o) Lekker juletag du har laget. Mange fine detaljer. Takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  6. Nydelig vintagetag du har laget! Elsker "skaden" ;-) Tusen takk for at du er med på Ett Trykk's septemberutfordring :-) Lykke til! Klem fra Cathrine- DT.

    SvarSlett
  7. Dette var en veldig fin tag.
    Så fint at en bare lar seg rive med...
    Takk for at du var med på september-utfordringen vår hos Hjerteboden

    SvarSlett