torsdag 15. september 2016

Årets første julekort.

 
 
18 av 21 julegaver er i boks:)  Jeg liker liksom å være ute i god tid!
Da kan desember være en veldig trivelig adventsmåned.
Men dette er det første Julekortet og om 14 dager skal jeg levert til
 frelsesarmeens julemesse... Vel den er nå heldig vis ikke før i
november så noen må nok ettersendes med posten:)
 
 

Jeg pendler mellom ei bygd på Sørlandet og Oslo.
et av godene er at jeg får med meg dobbelt så mange salg:)
Et annet gode er lange togturer til kortlaging!
 
 

 Denne gangen hadde Mor kjøpt de hvite stjernene til meg.
Blonde blomstene er et blondestoff Svigermor har tatt med fra Bolivia.
Så hele familien bidrar til min hobby:)
 

Tilfeldigvis kom jeg over et 10 kr salg på en interiørbutikk det jeg kjøpte bling
 stjernene og samme type i gull rundinger. Det er ca 200 stykk i hver og de
 var til å strø på bordet... folk er gale! for et rot da... bedre å lime dem på et kort.
 
 
 
Snøkrystallene var på halv pris i Kr sand.
 

Nå tror kanskje noen at jeg endelig har forstått at osteklut er inn.
Jeg ler godt av at det selges i bøtter og spann. jeg har brukt en morken
 bakside på en duk kjøpt på loppemarked. ca 2m for 4 kr.
 
 
enkelt skrivefelt inni kortet og bak ovalen er det en pengelomme.
 
 
 
Produktliste:
Glanset blå kartong, hvit panel og skrivefelt fra reklameblokk.
Mørk blå Bazzil.
Mønsterpapir med glitter fra Panduro.
Bling stjerner fra Cleo home.
Blonde fra Croatia.
Blonde blomster utklipp fra et blondestoff fra Bolivia.
tøystjerner fra Upstairs.
motiv fra Hobbyhimmelen.
Stoff fra en gammel duk.
Snøkrystaller ukjent produsent.
Oval dies fra Litle Darlings.
 
 
Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:
 
 
 
 
 

4 kommentarer:

  1. What a beautiful card! I love how you used things that normally are used for sewing on the card instead! So pretty! Thank you so much for sharing it with us at Hiding in my Craft Room! Cyndi, DT

    SvarSlett
  2. Jeg ble så fascinert over at du lager kort på toget, at jeg nesten glemte og se kortet ;-) Mange flotte stjerner har du fått med deg her, og nydelig med blonder og engler.
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort i blått!
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping denne gangen, lykke til i trekninga! Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  4. Du är vekligen effektiv och utnyttjar varje stund till scrapp 😃 Och ditt kort är jättefint !! Härliga detaljer! Tusen tack för att du är med oss på kaboks och skapar! Kram Anna

    SvarSlett