lørdag 27. august 2016

En knapp med kort bak

 
Jeg har i lengre tid fortvilet over at jeg ikke får til å stemple.
Men  så jeg hjelp og gode råd og fant ut at problemet var at jeg hadde" fluffy"
skumgummi stempelputer som jeg prøvde å drukne stempelet i ...
 da jeg fikk en "fast" en var problemet løst.
 

 
 
Jeg gikk  til innkjøp av en riktig fast og fin stempelpute. De hadde kun en størrelse
igjen. mega stor! ca 17x13 cm:) Jeg ble så ivrig at jeg måtte i gang så fort jeg kom hjem.
 

 Så kom jeg på at jeg hadde lyst til å lage et kort  med stempelputa men med
" alternative" stempel. Brukte en snelle et sugerør og en 20 kroning.

 
 
Knappen kjøpte jeg på loppemarked og den er hele 6 cm i diameter:)
Hvilket plag har den vært på mon tro..
 
 
Den sorte blonden som holder knappen vant jeg på en utfordring på Scrappiness.
 
 
Kartongen som er kort basen er dobbeltsidig og ganske mørk på innsiden så
 har brukt fremsiden som skrivefelt.

 

Så har jeg laget en pengelomme. begge deler har
 fått litt av samme "stempler" som forsiden
 

Produktliste:
Diger knapp fra loppemarked.
20 kroning.
Sugerør.
Snelle.
Lyseblå Bazzil til fremre panel og pengelomme.
Mellomblått ark og mørkeblå panel fra reklameblokk.
Kartong Turkis med mørk innside fra Panduro.
Blonde fra Scrappiness.
Archival jet blak stempelpute fra Ranger.
 

 
 
Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:
 
 
 
 

 

 






3 kommentarer:

  1. Lekkert kort. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Hjerteboden. DT Veronique

    SvarSlett
  2. Å så lekkert kort, herlige farger. Takk for at du er med på vår utfordring hos Scrappiness, klem Lone

    SvarSlett
  3. Stilig kort med herlige sirkler! Og kjekt at du har fått bruk av premien!
    Tusen takk for ditt bidrag til vår utfordring hos Scrappiness. Klem, DT Helga <3

    SvarSlett